Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

MEZmegaz: a madridi legenda új cipőszponzort talált magának

Hosszú együttműködés után 2020-ban szakított egymással az amerikai sportszergyártó Nike és a spanyol labdarúgás történetének egyik legsikeresebb alakja, a ma már a francia Paris Saint-Germain játszogató Sergio Ramos.

A „vénségére” sérülékennyé vált Sergio Ramos egyelőre nem váltotta meg a világot a PSG-ben. A világ-, és Európa-bajnok spanyol védő a mostani idényben csak négy bajnokin és egy kupameccsen léphetett pályára a párizsi alakulatban. Pedig tavaly nyáron nagy reményekkel hagyta maga mögött a Real Madridot.

Ramos elmúlt évei egyébként is a változásról szóltak: szakítás a „Királyiakkal”, a válogatottal és a Nike-val 2020-ban. Hivatalos cipőszponzora azóta nem is volt a legendás bekknek, egészen mostanáig. Azonban a minap mindez már a múlté lett, ugyanis maga az érintett jelentette be, hogy a továbbiakban a Mizuno termékeit fogja hordani. Az 1906. óta működő japán márka egyenesen a nagykövetévé avanzsálta szponzoráltját, bár arról nincs hírünk, hogy ezért mennyit is fog fizetni Ramos-nak. Bár a spanyol légiós lelkesedése tagadhatlannak tűnik:

„Büszke vagyok arra, hogy a Mizuno új nagykövete lehetek, egy olyan japán sportmárkának, amely gazdag futballtörténettel rendelkezik. Gyerekkoromban már Mizuno cipőt hordtam, és emlékszem, hogy „örökéletű volt”. Teltek-múltak az évek, de amikor nemrég felpróbáltam az új Mizuno cipőmet, azonnal a fiatalságom jutott eszembe. Csak a minőséggel büszkélkedhetek, a labda érintésének érzésével, a könnyedségnek és az illeszkedésnek köszönhetően. Örülök, hogy újra egyesülhetek a Mizunoval, hordom a lábbelijüket, és remélhetőleg sok győzelmet ünnepelhetek benne.”

– dicsekedett a 36 éves focista.

A Mizuno rengeteg sportágban képviselteti magát világszerte, elsősorban Olaszországban és természetesen Japánban számít a piacvezető márkák közé.