A bíró büntetőt fújt az Al-Nassr számára, Ronaldo azonban jelezte, hogy téves az ítélet – videó
Egészen meglepő képsoroknak lehettek a szemtanúi azok, akik az Al-Nassr mérkőzését választották a mai este folyamán, hiszen a szaúdi csapat aktuális rangadóján Cristiano Ronaldo már a második játékpercben elesett a tizenhatoson belül egy kérdéses szerelést követően, azonban míg a bíró azonnal büntetőt ítélt és a sípjába fújt, addig Cristiano Ronaldo az ellenfeleihez csatlakozva mutatta a játékvezető számára, hogy az ítélet téves, és nem bántották őt a tizenhatoson belül. Sportszerűségből jeles, pláne annak fényében, hogy Ronaldo még mindig versenyben van azért, hogy ő legyen az a játékos, aki 2023 folyamán a legtöbb gólt lövi a naptári évben.
Here’s the full replay of Cristiano Ronaldo being awarded a penalty and then asking for the referee to disallow it as it was wrongly given.pic.twitter.com/WaVHg0hYD8
— GC (@GettyCristiano) November 27, 2023