Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Hertha: pénz áll a házhoz Dárdaiéknál

A német Bundesligában, Dárdai Pál vezetésével vitézkedő Hertha BSC együttese a héten jelentette be, hogy új főszponzor érkezik a csapathoz az új idényre. Igaz, a TEDi logója már a szezon eleje óta látható volt a berliniek mezének vállán.

tedi001

Ám a mellékszerep után a 2018-19-es idényben már főszerepet kap a berliniek szerelésén az új szponzor. A TEDi egy diszkont áruházlánc, mint a nálunk is jelenlévő KiK, Pepco és társai. A cég anyavállalata a Tengelmann-Grupp, amelyhez tartozik az imént említett KiK, vagy éppen az OBI is.

A Hertha és a TEDi megállapodása a 2020-21-es szezon végéig szól. A hivatalos közlemény szerint a cég azért választotta a fővárosi együttest a támogatása célpontjává, mert ez az a klub, amely hasonló értékeket képvisel, mint a bolthálózat. Mindkét fél számára fontos a család, a gyerekek és az otthon öröme.

Dárdai Pál és játékosai természetesen szívesen vettek részt a közös reklámfelvételen, a sportigazgató Michael Preetz pedig elégedetten nyilatkozott a megegyezésről:

„Az első hetek gyorsan bizonyították, hogy mennyire jó és megbízható a Hertha és a TEDi közötti kapcsolat. Nagyon várjuk már, hogy hosszú távon a főtámogatónk legyen. Szeretnénk megköszönni az aktuális szponzorunknak, vagyis a bet-at-home.comnak az elmúlt néhány évben végzett munkáját, melyet ebben az évben egy Európa-liga szereplés elérésével szeretnénk lezárni.”

– fogadkozott a klub korábbi játékosa.

https://www.youtube.com/watch?v=2gl1fg7YnGU

Balogh József