Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Külföldön még mindig Király és a mackó a téma

A világ egyik legismertebb és legjólértesültebb mez(hírekkel) foglalkozó oldala tegnap igazi szenzációként tálalta, hogy a 42 esztendősen még mindig aktív Király Gábor saját márkát indítva árulja a neten a rá oly jellemző szürke mackónadrágot.

A www.footyheadlines.com szinte mindig naprakészen hozza a legújabb híreket a mezekről és cipőkről. Itt lehet olvasni a következő szezonra készülő garnitúrákról, és ők azok, akik megszellőztetik, hogy melyik topcsapat éppen melyik másik gyártóval készül leszerződni sokmillió euróért.

Most sem állítanánk, hogy bakot lőtt a Footyheadlines, ám tény, hogy valóban nem friss a hír: Király Gábor a K1rály márkanév alatt saját maga forgalmaz a webáruházában szürke melegítő alsót. A weblap kihangsúlyozza, hogy Király ikonikus ruhadarabja kezdetben csak a praktikum miatt volt használatban, aztán már a veterán magyar portás személyiségéhez nőtt a babonássága miatt.

A Footyheadlines szerint az átszámított nagyjából 25 fontos vételár egészen jutányos, még ha ennek bőven a feléből is vehet az ember egy mackót a világ bármely pontján.