Track & Race Sportügynökség Kft. - A sportrendezvény partner

Egy mutató, amelyben a Real Madrid meggyőző fölénnyel zárja a 2019-es esztendőt!

A 2019-es év utolsó napjaira elkészült a szokásosnak mondható felmérés arról, hogy mely sportklub büszkélkedhet a legtöbb követőével a közösségi média felületein.

A Sporting Intelligence listájának első 20 helyezettje (Kép: marca.com)

A Sporting Inteligence által készített felmérés a Twitter, Instagram és Facebook népszerűséget vetette össze.

A lista élén meggyőző fölénnyel a Real Madrid található (összesen 223 888 433 követővel). A blancóktól valamivel több, mint 10 millió követővel van elmaradva a nagy rivális FC Barcelona (213 614 164 millió). A harmadik Manchester United lemaradása viszont már jóval tetemesebb, a “vörös ördögök” neve mellett kis híján a 126 millió-s szám áll.

A listán számos érdekességet találni. Például a Top 10-be csak futballklubok kerültek, ám az MU mögött már senki nem éri el a 100 milliós határt.

A futball- mellett az NBA-csapatok népszerűsége emelhető ki, például a 11. Los Angeles Lakersé, a 13. Golden State Warriorsé, a 16. Chichago Bullsé, vagy a 18. Miami Heaté.

A TOP20-ban szerintünk a legmeglepőbb név a Mumbai Indians indiai krikettcsapaté (20. helyezés), különösen annak függvényében, hogy a futball és az NBA mellett nyugaton a krikett nem igazán rúghat labdába – Persze az sem véletlen, hogy az európai élklubok mostanság szívesen terjeszkednek az ázsiai piacion…